måndag 8 juni 2009

Fuckfacet - Big sex-no-no


Det här blogginlägget är inget för den lättstötte!

Jag kanske inte skulle skriva det här inlägget egentligen.. (vilket troligtvis kommer bli en stående replik i den här bloggen) men den nervsvage och pryde är härmed varnad. Here we go.

Det finns saker i sängen som - givetvis hypotetiskt och teoretiskt - gör en jävligt kåt. Lite dirtytalk, stönanden, en kåt blick, fingrar som borrar sig in i ens hud, kanske även en och annan spankande hand i stundens hetta.. Men något jag aldrig förstått mig på är det s.k. fuckfacet.

För er oinitierade så är ett fuckface de livliga, utan motstycke, ansiktsuttryck som vissa män - säkert kvinnor också men deras har jag dock inte sett - hänger sig åt i stundens hetta, antingen 1) för att han inte kan hjälpa det, och/eller 2) för att han tror att hans sexpartner blir upphetsad av att se hur mycket han själv njuter. Upplysning: vi blir jävlar i min låda inte uppkåtade av det!

Nu menar jag inte att det är totalförbjudet att visa sin njutning i ansiktet. Tvärtom, det är fullkomligt i sin ordning och jag förespråkar mer än gärna lite hälsosamma ohämningar. Det jag talar om är de där killarna som helt utan någon form av besinning börjar vanställa sina ansiktsdrag så till den milda grad att man börjar undra om det är något anfall på gång. - Var är adrenalinsprutan?!

Vissa killar jag varit med har hållit på och åmat sig med sina förvridna ansiktsuttryck och flimrande ögonlock så till den milda grad att jag nödgats se bort eller stänga ögonen och fantisera om något sexigare för att jag inte ska förlora min "hard on". (Jag har stundtals börjat fantisera om att dra örngottet över huvudet på vederbörande). Värst är det när man efter ett visst mått av ansträngning är på väg att komma och killen tror att "nu jävlar ska jag hjälpa henne på traven" och sätter igång och kåtar upp sig - och mig tror han - med sitt fuckfacegrimaserande och så är orgasmen ett minne blott. Åh, fy fan. Det har varit gånger då jag velat bitchslappa upp fanskapet och fråga vad i helvete han håller på med.

Många gånger har det varit stört, helt, totalt, omöjligt att kunna komma på grund av detta. "Många gånger" är kanske en överdrift. Ofta blir det ju inte så många fler ligg med en veritabel fuckfaceestradör, det säger sig ju liksom självt. Har man dessutom en gång bokmärkt sig som ett fuckface i minnesbanken på mig så kan det få hela sexlivet att spåra ur permanent och då är det lika bra att lägga ner verksamheten på stående fot. Likvidera. Gå vidare. (Faktum är att mitt senaste ex till mitt stora förtret hade den här böjelsen och att det - samt andra saker - påverkade vårt sexliv negativt rådde det inga tvivel om, men mer om Fuckfejset vid annat tillfälle). Det finns många sex-no-no's men fuckfacet är nog fanimig det värsta.

Vad finns det för andra sex-no-no's?

2 kommentarer:

ämmah sa...

åh. jag gillar din blogg! kommer garanterat kika in här med jämna mellanrum :)

drygt det där med kontorskjolen. hur löste du det?

Joline sa...

I mitt yrke är en extra dräkt/kostym i garderoben ett måste. Så det löste sig. Men det var inte roligt när det hände.

Kul att du gillar bloggen! Välkommen tillbaka.