torsdag 4 juni 2009

Ett fullkomligt hopplöst släkte


Jag är - likt många andra framgångsrika Stockholmsdamer - medlem på Dejtingsajten. Alldeles nyss fick jag ett e-mail där det stod att jag fått ett meddelande från en annan medlem.

- Nämen så trevligt! tänkte jag (tänkte jag egentligen inte alls eftersom jag vid det här laget vet att det finns mestadels skräp på den sajten) och gick in för att se vad någon skrivit till mig.

- "Jag ha bara 1 ord för att beskriva dej å det e: WwwwwwwOOOOooooo00000000000WWWWW!"

Naturligtvis var meddelandet författat av en kille som inte skulle ha en suck i hela helvetet att få ens en minut av min tid. Vad är det med vissa män och brist på självinsikt? Hur kan den här killen tro att han har något som helst att hämta hos en tjej som jag? Naturligtvis förstår jag att det finns ett direkt samband mellan låg intelligens och brist på självinsikt, men att dessa lågintelligenta varelser skulle vara så många till antalet, det hade jag ingen aning om! Än mindre att jag skulle behöva befatta mig med dem på daglig basis.

Läsa kan de bevisligen inte heller. För om de hade kunnat det så hade de sett att de inte föll inom ramen för mina angivna preferenser. De faller pladask långt utanför! (Att de inte heller kan stava framgick nog av ovan citerade meddelande). Den man jag söker åker i första klass. Den här varelsen som nyss kontaktade mig åker i boskapsvagnen. Nuff said!

Det finns intressanta män där ute också, men de är tyvärr en försvinnande bråkdel av allt patrask som hänger där ute. Dejtingsajten skiljer sig på intet sätt ifrån krogen. En kvart innan stängning kommer de desperata fram. Jag bara önskar att det fanns en blockeringsknapp i verkliga livet också.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Har gett upp hoppet om karar för längesen!

Joline sa...

Usch, det låter inte bra. Själv har jag varken gett upp hoppet eller blivit desperat.. än.. som så många andra saker kan det vara en tidsfråga men jag hoppas inte det.